سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع مدل های پیراهن مردانه

معرفی مدل های جدید پیراهن مردانه

یکی از پوشاک های مردانه که بیشتر از همیشه برای آقایان نیاز است پیراهن مردانه می باشد .از زمان های دور تمام استایل لیست ها و کنش گران صنعت مد بر این باور بوده اند که طرح و رنگ پیراهن آقایان می تواند بر ظاهر و جذابیت آن ها بیفزاید .شاید از نظر افراد عادی پیراهن مردانه فقط یک طرح ساده و تکراری باشد که فقط رنگ آنها متفاوت است .

آیا به راستی نوع پیراهن های مردانه همگی به یک صورت می باشد ؟

در واقع جواب این سوال را می توان با مدل های مختلف و طرح های مختلف نشان داد و اثبات نمود که این اندیشه صحیح نمی باشد در ادامه به بررسی نمونه های مختلف پیراهن مردانه از نظر طرح و پارچه و رنگ خواهیم پرداخت.

طرح پیراهن مردانه:

پیراهن مردانه اسپرت معمولا از نظر یقه و آستین به چند دسته تقسیم می شود:

پیراهن آستین کوتاه :

اغلب آقایان در فصل ها ی گرم سال از این نوع پیراهن ها استفاده می کنند به طور معمول طراحی این مدل برای زمان های غیر رسمی استفاده می شود البته می توانید این نوع مدل از پیراهن را به همراه کروات اسپرت استفاده کرد .به طور معمول رنگ های این سبک از پیراهن رنگ های شاد و تابستانه می باشد.

پیراهن آستین بلند:

این مدل از پیراهن ها در دو نوع رسمی و غیر رسمی تولید می شود .معمولا در مدل غیررسمی رنگ های شاد و طرح های راه راه دیده می شود اما در مدل های رسمی رنگ ها بصورت کلاسیک و بدون طرح و راه راه تولید می شود منظور از رنگ های کلاسیک مانند سفید ،آبی ،آبی آسمانی و کرم وغیره می باشد.

انواع مختلف یقه پیراهن مردانه:

یقه آکسفوردی :این مدل از یقه در اکثر پیراهن های مردانه دیده می شود که بصورت هشت فارسی دیده می شود اگر یقه پیراهن شما در دو سمت پایین هشت شامل دکمه می باشد این مدل پیراهن ها مناسب برا ی بستن کروات درمراسم ها ی رسمی می باشد زیرا می توان با بستن این دکمه کراوات در پشت یقه بصورت ثابت قرار می گیرد همچنین در صورتی که دکمه کوچکی در قسمت بالای یقه وجود داشته باشد به این معناست این این پیراهن برای بستن کراوات مناسب است.

 

یقه گرد:این مدل از یقه ها بسیار غیررسمی بوده و جدیدا به بازار عرضه شده در عکس های زیر می توانید چند مدل از این یقه ها را ببینید .

یقه دیپلمات:نام این نوع پیراهن بدلیل استفاده دیپلمات های ایرانی در سال هالی اخیر به آن ابلاغ شده است .که در زیر چند نمونه از آن را مشاهده می کنید .

یقه خرگوشی:در دهه هشتاد میلادی پیراهن هایی با یقه های کشیده در دنیای مد ظهور کردند که به اصطلاح به این یقه، یقه خرگوشی یا جاهلی گفته می شود .

یقه پاپیونی:برای بستن پاپیون حتما باید یقه پیراهن شما برا ی این کار طراحی شده باشد قسمتی از یقه که برگشت می خورد نازک بوده و بصورت گرد طراحی شده است .

برا ی مشاهده و خرید اینترنتی پیراهن مردانه به سایت فروشگاه اینترنتی لباس مراجعه کنید .