سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع مدل های کفش کالج مردانه

کفش کالج مردانه

کفش کالج مردانه، کفشی پاشنه کوتاه یا تخت است و به دلیل تنوع رنگی که دارد به شما این امکان را می دهد تا آن را با هرآنچه که دلتان می‌خواهد ترکیب و ست کنید و چون با هر لباس یا رنگی قابل ست شدن هست مورد استقبال آقایان قرار می گیرد. قابلیت ست شدن بالایی با شلوارهای متنوع جین و پارچه‌ای دارند. شاید همین انعطاف کالج است که این نوع کفش، قدیمی نمی شود و مورد توجه دوستدارن فشن و طراحان لباس و کفش است.

کفش های کالج از تنوع جنسی فراوانی برخوردار هستند و ازجنس هایی مانند چرم جیر،چرم، نبوک،... ساخته شده اند  و به خاطر راحتی که برای پا و هنگام راه رفتن دارد از آن‌ها در طول 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته مورد استفاده قرار می گیرد.

کفش کالج مردانه در مراسم های زیادی کابرد دارد. آقایان از کفش کالج برای مراسم های غیررسمی و روزانه، حتی اداری، دانشگاه و ... استفاده می کنند .کفش کالج مردانه برای همه فصل های سال بهار،تابستان، پاییز و حتی زمستان مورد استفاده قرار می گیرد این یکی دیگر ازدلایل محبوبیت کفش کالج است.

ویژگی های کفش های کالج:

  • پاشنه کوتاهی دارند.
  • یک نوار دوخت U شکل روی کفش قرار دارد.
  • همه پا را پوشش نمی دهد و قوزک پا بیرون است .
  • بدون بند هستند.
  • دارای زیره می باشند.
  • برای پوشیدن نیاز به پاشنه کش نیست.

طراحان لباس و کفش مردانه ، از سبک ها و طرح های زیادی برروی کفش کالج طراحی و ابداع کرده اند.

منگوله دار : در این طرح  از یک منگوله که از نوع چرم طبیعی و یا مصنوعی است روی کفش وجود دارد.

 

 

 

گوچی: در این طرح  یک قطعه فلز روی کفش قرار دارد .

 

 

 

لوفر پنی: در این مدل یک باریکه چرمی که داخل آن یک نیم دایره یا لوزی ،....است روی کفش استفاده می شود.

 

 

بلژیکی: در این مدل از یک پاپیون کوچک  یا گره روی کفش استفاده می شود.

 

 

لوفر کلیته: در این طرح از یکه تکه چرم که بصورت ریش ریش رویه کفش قرار دارد و رویه این مدل نسبت به مدل های دیگر از جزییات بیشتری برخوردار است.

سگک دار: در این مدل کفش از سگک بروی رویه کفش استفاده می شود .

لوگودار: در این طرح شرکت ها حروف اول یا دوم برند خود را بصورت انگلیسی به شکل یک قطعه فلز روی کفش قرارمی دهند.

ساده: در این مدل از هیچ تزیینی یا پاپیون و یا قطعه فلز بروی کفش استفاده نمی کنند و این طرح نسبت به طرح های دیگر خیلی ساده است. 

با توجه به مطالب بالا ، با کابرد کفش کالج ، تنوع رنگی و مدل ها و طرح ها آشنا شدید و سوالی که در اینجا بوجود می آید این است که آیا کفش کالج را با جورا ب می پوشند یا نه ؟

نکته قابل توجه این است که که هر کالجی را با هرجورابی  نپوشید و برای کالج های اسپرت ترجیح داده می شود که یا جوراب نپوشید یا جوراب های تک رنگ و یا ساده همرنگ کالجتان بپوشید و یا حداقل ازجوراب های رنگ تیره استفاده کنید که تا ناهماهنگی استایل شما را کم کند.

شما می توانید با خرید اینترنتی کالج مردانه و مراجعه به فروشگاه اینترنتی شیک پوش با تمامی طرح ها و برندهای که در این زمینه فعالیت دارند آشنا شوید مانند:  H&M  ، DeFacto  ، Zara ، Massimo dutti