سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع مدل های تیشرت و پولوشرت مردانه

آقایان دارای انواع مختلف و متنوع لباس هستند مانند پیراهن های رسمی یا غیر رسمی ،پیراهن های آستین کوتاه یا بلند، پیراهن های یقه دیپلمات یا یقه پاپیونی یا یقه خرگوشی و یا یقه گرد .... ، ولی با آمدن فصل های گرم سال ،تب و تاب تیشرت های رنگارنگ روز به روز گرمتر می شود به دلیل خنکی و راحتی، در فصل های بهار و تابستان بسیار پر کاربرد است. انواع تی شرت و پولوشرت از نظررنگ و جنس و یقه و آستین با یکدیگر متفاوت هستند به همین خاطر دست آقایان را برای انتخاب لباس مناسب برای ست شدن با هر نوع رنگ شلوار و کفش وهر نوع جنس و هر نوع سلیقه بازمی گذارد.

تیشرت:

تفاوتی که تیشرت و پولوشرت با یکدیگر در آن است که تیشرت یقه ندارد و یقه آن گرد و هفت است ولی پولوشرت دارای یقه است و یقه آن توسط دو یا سه دکمه بسته می شود.

تی شرت‌های یقه گرد،چون برای هر فرد با هر فرم اندامی مناسب هستند جز کلاسیک‌ترین فرم تیشرت پسرانه هستند.

با خرید اینترنتی تیشرت مردانه از فروشگاه اینترنتی شیک پوش می توانید به روزترین مدل های تیشرت و پولوشرت را مشاهده و بصورت آنلاین خریداری کنید.

 

 

پولوشرت:

پولو به معنی چوگان به همین خاطر این نوع لباس با بازی چوگان معروف شد. علاوه بر تفاوتی که از نظر یقه با تیشرت دارد یک جیب روی سینه آن دیده می شود و  آن‌ها فرمی راسته و کمی بلندتر از تیشرت دارند و از پولوشرت نسبت به تیشرت رسمی تر است به همین خاطر در مجموع  فرمی رسمی‌تر و شیک به استایل مردانه و پسرانه شما می‌دهند. این مدل را می‌توانید برای استایل نیمه رسمی خود انتخاب کنید.

پولوشرت ها نسبت به تیشرت ها ساده تر هستند و معمولا لوگوی برند روی بخش سینه دوخته می شود.

 

پولوشرت ها به 3 دسته تقسیم می شوند:

کلاسیک :گشادتر و آزادتر، از بال تا پایین به یک اندازه است، طول آستین ها کمی بلندتر هستند و گاهی قسمت پشتی بلندتر از قسمت جلو است    .

معمولی: اندازه پولوشرت و اندازه آستین ها نسبت به حالت کلاسیک کوتاه تر هستند  .

اسلیم: متناسب اندام است و به بدن می چسبد ، اندازه پولوشرت در بخش جلو کوتاه و در پشت بلندتر است.

 

پولوشرت را می توان با چه نوع شلوارهایی پوشید ؟

پولوشرت را می توان هر نوع شلواری پوشید حتی با شلوار پارچه ای ،به شرطی شلوار پارچه ای تان راسته باشد و روی تن شما آزاد نایستد و کاملا متناسب پا باشد و بعد اینکه پولوشرت را باید درون شلوار قرار دهید و در آخر اینکه اگر کمربند و کفش تان را باهم ست کنید می‌توانید یک استایل فوق العاده بسازید.

 

پولوشرت را می توان با چه نوع کفش هایی پوشید؟

کفش نیم بوت و ساق دار: در استفاده از این کفش‌ها باید اندازه شلوار خیلی بلند نباشد به گونه ای که ساق شلوار دیده نشود.

کفش لوفر: می‌توانید با شلوار جین و کتان و .. این کفش ها را بپوشید.

کفش کتانی:از یک شلوار جین یا شلوار کتان متناسب استفاده کنید.

 

تی شرت‌های ترک از برندهای نام آشنایی مانند کوتون (Koton) و ال سی وایکیکی (LC Waikiki) ،برند مانگو (Mango) در کنار کیفیت مناسب و طرح‌های مطابق مد، از برندهایی هستند که جدیدترین مدهای روز را ارائه می‌دهند.

شما می‌توانید برای مشاهده و خرید اینترنتی پولوشرت مردانه و بهترین مدل‌های تیشرت و پولوشرت مردانه با طرح و رنگ‌های متنوع و به روز را در سایت ببنید.